OATUCL

Secția resurse umane

Secția resurse umane

Secția de resurse umane (HR) este o unitate administrativă esențială din instituția publică, care se ocupă cu gestionarea întregului proces legat de angajați: recrutare, selecție, formare, dezvoltare, evaluare a performanței, remunerare, gestionarea documentelor și respectarea reglementărilor legale în domeniul muncii. Scopul secției de resurse umane este de a sprijini instituția în obținerea și menținerea unui personal calificat și motivat, care să contribuie eficient la atingerea obiectivelor organizației.

Atribuțiile și responsabilitățile principale ale secției resurse umane:

  • • Recrutarea și selecția personalului
  • • Gestionarea documentelor de personal
  • • Formarea și dezvoltarea profesională
  • • Gestionarea salariilor și beneficiilor
  • • Evaluarea performanței angajaților
  • • Gestiunea relațiilor de muncă
  • • Gestionarea absențelor și concediilor
  • • Managementul sănătății și securității în muncă
  • • Gestionarea proceselor de recrutare și ieșire a angajaților
  • • Comunicarea internă
Ghiseu Unic